5-greseli-de-evitat-atunci-cand-promovizi-un-articol
acest articolul block block-scriitorilor internet munte nerespectarea scriitorilor serp Stiri IT Stiri IT Tutoriale Internet Tutoriale SEO Uncategorized

5 greseli de evitat atunci cand promovizi un articol

5 greseli de evitat atunci cand promovizi un articol

Desi mai multe persoane si mai multe sunt descoperirea promovarea ARTICOLULUI in fiecare zi, dar multi nu sunt capabili sa invete cateva trucuri simple, pentru a optimiza scrisul si de a maximiza eficienta viniturilor.

Urmatoarele puncte identifica sase greseli critice, pentru a fi evitate, daca doriti sa se bucure de toate roadele eforturilor dvs. de scris articole.

Primele trei erori se incadreaza in categoria de “Orientari pentru constientizare.” Regula: pentru a fi familiarizati cu liniile directoare ale directorul unde aveti de gand sa va inregistrati articolele lor, astfel incat sa puteti utiliza mai bine le in avantajul tau.



Numarul Greseala 1: Nerespectarea de a utiliza hyperlink-urile in organism articol

Unele directoare de articole nu va permite link-uri in corpul sediul articol, dar cele mai multe dintre ele va permit sa plece unu la trei, in text. Conversia cuvintele cheie tinta in hyperlink-uri in care este posibil, deoarece aceasta va aduce la trafic site-ul dvs. direct prin tranzitii pe ea, si va imbunatati vizibilitatea site-ului dvs. motor de cautare prin cuvintele pe care le-ati specificat in articol.

Numarul Greseala 2: utilizarea ineficienta a “Block Scriitorilor”

“Block Scriitorilor”, care este uneori numit un sablon, zona in care va aflati, ca sa spun asa “se vinde”. Acest lucru este foarte important, deoarece articolul in sine nu ar trebui sa fie utilizate pentru publicitate deschisa pentru formare si informare, si anume, capacitatea de a transporta un vizitator util. Utilizati numele sau porecla, mereu, apoi a lungul timpului, oamenii te vor asocia cu acest subiect, si tu, ca nimeni altul, va fi recunoscut ca un expert in domeniul tau. De indata ce publicul dvs. va fi sigur de competenta dumneavoastra, este fara ezitare de mult pentru a vizita site-ul dvs. si cumpara produsul sau serviciul dvs.

Numarul Greseala 3: lungimea Articolul – prea scurt sau prea lung?

Webmasters, bloggeri si buletine de stiri editori informatiile intotdeauna nevoie de continut original. Ca originalitatea face articol de marketing atat de puternic. Cand cineva ia articolul dumneavoastra si le va publica pe site-ul sau, sau trimite un e-mail, multiplica scorul. Cu toate acestea, multi oameni scriu articole mizere intr-o 100 de cuvinte, care nu sunt mai mult decat un dictionar de definitii pentru subiectul selectat. Sau invers autorii posta capodoperele lor de la mai mult de 2000 de cuvinte pe site-ul sau in ezine, de ce oamenii incep sa se umfle capul unui astfel de volum de informatii.

Exista opinii diferite despre durata optima a articolelor, care sunt intre 400 si 900 cuvinte si nici un spatiu. Daca ati ajuns la un consens, articol trebuie sa fie suficient de lung pentru a explica pe deplin subiectul, dar suficient de scurt pentru a citi, a fost rapid si usor. in Internet Rusa este considerata un articol obisnuit de 1500 de caractere (cu spatii)

Urmatoarele trei erori de plasare efectiva a articolelor din directoare. Acest lucru nu este un set de “reguli” ca traduceri pentru maximizarea rezultatelor.

Numarul Greseala 4: plasarea de articole in mai multe directoare ARTICOLUL

Dupa ce ai scris cu succes articol pentru tine, e timpul sa-l puna in directoare de articole. Dar nu fac nici o greseala, deoarece aceasta va plasa in oricare sau in doua sau chiar de trei directoare de articole. Va trebui sa lucreze peste numarul normal de directoare, poate ca va fi numarul 20, 30 sau chiar 40 de cataloage. in cazul in care acest lucru este prea dificil pentru tine, incredinta de-a treia parte “udalenschikam” sau la serviciile aferente. Ei bine, in cazul in care un astfel de lux nu va puteti permite, iti recomand sa faci totul singur. Acesta va fi chiar mai bine, pentru a primi mai multa experienta. Nu facem compromisuri in acest caz, acest punct este important pentru succesul tau.

Numarul Greseala 5: Trimiterea unui “continut de site-ul” ca articol

Unul dintre cele mai rele lucruri pe care un “munte”, un comerciant poate face este sa ia continutul direct de pe site-ul web si sa-l in forma de directoare de articole. Amintiti-va, va doriti sa puneti munca ta de pana la douazeci si ceva de directoare si obtine de trafic si de backlink pentru site-ul dvs.. Cu toate acestea, in cazul in care articolele contin aceleasi informatii ca si site-ul dvs., motoarele de cautare vor lua in considerare continutul dvs. ca duplicat, ceea ce duce la pessimizatsii (reducerea SERP) a site-ului dvs. si excluderea acestuia din index. in plus, acest non-unic poate duce doar la faptul ca oamenii au facut clic pe link-ul de va vedea aceleasi lucruri vechi. incercati sa pastrati continutul site-ului unic si diferit de ceea ce este stocat in articole.

Articol de marketing, la fel ca orice alta activitate profitabila, care necesita multa munca, educatie si practica. Tu poate si ar trebui sa imbunatateasca in mod constant metodele lor in cautarea pentru rezultate mai bune. Daca puteti evita aceste 6 erori mentionate mai sus, acesta va fi mult mai usor sa creasca si sa devina competenti infopredprinimatelem o crestere, afacere profitabila 🙂

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *