Website XXL

Cum cream o lista in SharePoint folosind Microsoft Excel?

Cum creăm o listă în SharePoint folosind Microsoft Excel?

SharePoint 2013 ne permite să creăm liste cu informaţii folosind fişiere Office, mai exact, workbook-uri Excel.
Putem folosi datele dintr-o foaie de calcul pentru a crea o listă, deja populată cu informaţii, în SharePoint.

Pentru a vedea paşii pe care trebuie să îi realizaţi, vă invit să urmăriţi materialul video de mai jos.

Leave a Reply

Continuănd navigarea, accepți folosirea cookie-urilor. detalii

Setările cookie de pe acest site sunt setate pentru a "permite cookie-uri", a personaliza conținutul si anunțurile, a asigura funcții de social media si analiza trafic, asta pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă la navigare. Împărtășim de asemenea, informații cu privire la utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri social media, publicitate și de analiză. Dacă veți continua să utilizați acest site, fără a schimba setările de cookie sau fara a face clic pe butonul "De acord" de mai jos, atunci vă exprimați acordul pentru aceasta.

Inchide