Website XXL

Backup la Outlook

Este interesant si acest tutorial pentru cei care nu cunosc

Atunci cand ai nevoie de o reinstalare a sistemului de operare sau ai nevoie de semnatura curenta pe alt calculator pe care exista Outlook 2007, va trebui sa iti faci backup la semnaturile din clientul de email.

Semnatura de email este o bucata de text in format text sau html si imagini care se pune automat la sfarsitul emailului atunci cand creezi un nou email. De obicei, acesta contine mici note explicative despre autorul emailului si un salut, ca si in imaginea de mai jos.

Backup la semnaturile din Outlook 2007 se face in felul urmator: in meniul Tools se da click pe Options si apoi se selecteaza tabul Mail Format.

In timp ce se tine apasata tasta CTRL se apasa butonul Signatures. Acesta va deschide folderul unde se tin semnaturile clientului de email Outlook 2007.

Selecteaza toate fisierele din acest folder si copiaza-le intr-un alt folder unde iti tii de obicei backup-urile.

Daca doresti copierea acestor semnaturi pe alt calculator care are instalat Outlook 2007, copiaza-le pe un hard disc extern, un memory stick sau prin transferul fisierelor in retea in acelasi folder, repetatand pasii de mai sus pina la deschiderea folderului cu semnaturi. Data viitoare cand pornesti Outlook pe acel calculator, vei vedea noua/noile semnaturi apasand tabul Insert in fereastra de email nou, apoi Signatures and Stationery si tabul E-mail Signatures, ca si in imaginea de mai jos.

 

Pentru a insera o anumita semnatura, click pe tabul Insert (in fereastra de email nou), apoi click Signature si alegi semnatura dorita.

Nota: aceste semnaturi nu sint compatibile cu alti clienti de email, gen Thunderbird.

Leave a Reply